loader
bg-category
זה התמכרות של אישה למוצר טיפוח העור המשותף עזב את עורה גולמי ושרוף

שתף עם החברים שלך

מאמרים של מחבר: Theresa Manning

כשראיתי לראשונה את התמונות של ג'ולי-אן קווארד, אישה בת 50 מאנגליה, אבדתי למילים. מה יכול היה לקרות כדי שהעור שלה ייראה ככה, וזו תאונה מוזרה או מצב שמתרחש לעתים קרובות יותר מכפי שאנחנו יודעים? הנה הסיפור שלה, כמו גם משוב של רופאי עור הדף.

כפי ש דואר יומי דיווחים, הודה קווארד כי התמכר למכשירי סטרואידים במשך רוב חייהם, לאחר שאמה החלה לטפל בה רק בגיל שלושה חודשים כדי לסייע להרגיע את האקזמה הגרדית שלה. במשך השנים, כשניסתה לגמול את עצמה מן הקרמים, החל קווארד להיאבק ב"נסיגה סטרואידית מקומית", שהותירו בה התלקחויות מכאיבות של עור כואב וסדוק (ראו כאן וכאן). בשלב מסוים, היא אמרה כי כל גופה היה מכוסה "כתמים גולמיים נוטף שחין."

"ככל שאני ארוך יותר בלעדיהם, כך אני אהיה יותר טוב, "אמר קווארד דואר יומי. "זה היה ממש מרגש, התייפחתי ובכיתי כי לא יכולתי להאמין שזה קורה לי, הייתי מבועת מהסיכוי לבוא, אבל ידעתי שאני צריך לרדת מהקרמים כדי לעצור את זה פעם אחת ולכל דבר, כל יום אני מרגישה טוב יותר וטובה יותר, אני רוצה להגיד לאחרים שאני מבינה שמגיעים משחות סטרואידים מפחידה, אבל יש תמיכה שם [היא הצטרפה לקבוצת התמיכה המקוונת, רשת, ב -2016] אני בהחלט רואה התקדמות, הצלחתי לעבור ארבעה קילומטר לפני כמה ימים, וזה משהו שלא עשיתי שנים ". הסיבה? קווארד אומר שהיא היתה כל כך הרבה כאב, היא בקושי לבשה בגדים, וכאשר היא עשתה, היא היתה צריכה ללבוש אותם החוצה החוצה כך התפרים לא לגרות את העור שלה.

כאשר Coward הגיע שלה 20s, היא השתמשה במינון נמוך סטרואידים כל יום כדי לשמור על העור שלה ברור, אבל כשהיא תפסיק להשתמש בו, העור שלה יתלקח שוב. "זה כמעט הרגיש כמו התמכרות, אם לא אשים את זה, העור שלי יתחיל לשרוף, הדרך היחידה שאני יכול לתאר את זה לאנשים היא שזה מרגיש כאילו הבגדים שלי עשויים סרפד ומלא צרעות. מתוך חשש שיגמר לו קרם ".

כדי לברר פרטים נוספים על "התמכרות לסטרואידים קרם", פניתי לבוורלי הילס, קליפורניה, רופאת העור רונדה רנד, MD, דרמטולוג ניו-יורק Adebola Dele-Michael, MD. הנה מה שהיה להם לומר.

לדברי ד"ר רנד, סטרואידים מקומיים עבודה להקטין את כלי הדם, וכתוצאה מכך פחות אדמומיות וגירוי. לכן, זה הגיוני עבור מי להשתמש בהם לגדול "המצורפת" אליהם כי קרמים להפוך את העור שלהם להיראות טוב יותר. "אני רואה מטופלים עם בעיות עור שנובעות משימוש במכשירי סטרואידים מקומיים לעיתים קרובות כל כמה שבועות, למרות שהמקרה הזה הוא קיצוני (קשה לדעת מה קורה רק על ידי התבוננות בתמונות שלה ולא בחינה נכונה), סטרואידים שימוש יתר בשמנת או שימוש לרעה הוא נפוץ יותר ממה שאתה חושב.אז, במקרה של אישה זו מעלה נושא חשוב על השימוש של משחות סטרואידים.

כפי שמסביר ד"ר דלה-מייקל, "אנשים יכולים להתמכר לסטרואידים מקומיים, מכיוון שהם יכולים לטפל במחלות עור מסוימות, ולכן הפסקת השימוש במשחות סטרואידים עלולה לגרום לאפקט ריבאונד שבו העור של האדם יכול להתלקח אפילו יותר מאשר העור הראשוני תופעה זו יכולה להיות מפחידה ולגרום לאנשים להמשיך להשתמש בסטרואידים מקומיים.זו הסיבה מדוע אחד צריך לחפש את המומחיות של רופא עור מוסמך עור עבור פריחות בעור.שימוש לטווח ארוך של סטרואידים מקומיים יכול להפוך את העור שביר , מה שגרם לו לקרוע חבורה בקלות גם להפוך את העור נוטה יותר לזיהומים.

שני הרופאים מסכימים כי בגלל שיש הרבה משחות סטרואידים שונים זמינים (ושבעה קטגוריות שונות של סטרואידים), זה קריטי לבקר רופאי עור מוסמך במקום רופא ראשוני. "אם אדם משתמש יותר מדי קרם סטרואידים או אחד חזק מדי עבור העור שלהם, יכול להיות סיבוכים", אומר ד"ר רנד. "הרופאים הכלליים לא יכולים להיות מודעים לנקודות החוזק וההמלצות הספציפיות למוצרים אלה, וגם שמעתי מחולים שהרוקחים שלהם קיבלו החלטה לתת להם קרם אחר המבוסס על מחיר, וזה גם חשש, הרוקחים גם אינם מודעים לפרטים הספציפיים לגבי קרמים אלו, אך כאשר משתמשים בהם כראוי, משחות סטרואידים יכולות להיות מחליף משחק כולל ואפילו לסייע בחייהם של אנשים ".

שתף עם החברים שלך

תגובותיכם